Kiek teko bendrauti su įvairiomis firmomis ir įstaigomis tai pati prasčiausia įmonė. Skelbiasi, kad rūpinasi gyventojais, o realiai juos apgaudinėja su šypsena. Iformaciją ir tai tik jos dalį teikia tik telefonu, paprašius ją pateikti raštu - ignoravimas, atsakymo negauni. Klastoja dokumentus, duomenis keliamus į savitarną, rangovams leidžia neatlikti visų numatytų darbų, o gyventojams į sąskaitas juos įtraukia. Pabandyk paieškoti tiesos - būsi įtrauktas į juodąjį sąrašą. 2023 m. lapkričio mėn. viduryje namo adminstratorė su mūsų laiptinės gyventoja (Kaunas, Baltų pr. 121 antroji laiptinė) rinko parašus ant balsavimo biuletenio dėl mūsų laiptinės remonto. Rinko parašus, bet kažkaip pamiršo suteikti informaciją, kad tai bus ne laiptinės remontas, o tik Mano Būstas Kaunas UAB numatytas standartinis darbų planas. Prasidėjus darbams gruodžio mėn. iš kart kilo šokas - senos sienos dažomos negruntuojant, metaliniai paviršiai dažomi sienų dažais neparuošus ir t.t. Tai standartinis Mano Būstas Kaunas UAB samdytų rangovų darbas. Įdomiausia dalis prasidėjo gavus PVM sąskaitas faktūras už lapkričio mėn. Ten jau buvo įtraukti vis dar tebevykstantys laiptinės "remonto" darbai. Susisiekus su administratore (dabar jau buvusia, nes kažkas su šiuo mūsų laiptinės projektu napavyko ir išėjo iš darbo) pasakyta, kad įvyko klaida pateikiant dokumentus buhalterijai. Tačiau... geriau pasikuitus savitarnoje rasta, kad mūsų gyventojų balsavimas vyko ne 2023 m. lapkričio mėn, o spalio. Remonto arbai baigti 2023 m. lapkričio mėn. 8d., o rangovas įmonė Tekanas UAB juos pridavė 2023 m. lapkričio mėn. 28 d. Pridavė dar net nepradėtus darbus. Tai va, dabar bandoma gauti visus su šiuo projektu susijusius dokumentus, kad galima būtų pateikti pretenziją dėl broko. Ir kaip Jūs manote - gauti kažką iš įmonės Mano Būstas Kaunas UAB kuriai vadovauja MArija MAtulaitienė yra misija neįmanoma. Na ir pabaigai - įmonė tolaiu klastoja duomenis sukeliamus į savitarną. Ir vėl neteikia jokios informacijos.
Istorija prasideda 2023 m. sausio 27 d., kai man ir mano mirusiam vyrui atėjo laiškas iš antstolio kontoros. Išieškotojas - UAB Mano būstas Kaunas. Skambinu į Mano būstą Kaunas. Man pažada paskambinti rytoj. Sulaukiu skambučio iš skolų skyriaus. Pasirodo, nebuvo mokama už namo administravimą. Iki mirties vyras mokėjo visus mokesčius, po jo mirties į visas įstaigas išsiuntinėjau laiškus su prašymais, kad visas sąskaitas siųstų į mano namų adresą arba elektroniniu paštu. Į "Mano būstas Kaunas" laišką su vyro mirties liudijimu ir notarės Palikimo perėjimo liudijimu nusiunčiau 2021m. spalio 15 d. Jokių sąskaitų, išskyrus mokėjimus už namo renovaciją, negavau. Dabar, po pusantrų metų, mano miręs vyras paduodamas į teismą už susidariusios skolos nemokėjimą. Jokio pranešimo apie susidariusią skolą aš negavau nei paprastu, nei elektroniniu paštu. Skambinu į Marijampolės apylinkės teismą, nes ten kažkodėl vyko teismas, apie kurį aš nebuvau taip pat informuota. Klausiu, kodėl teisiamas miręs žmogus, kodėl jų dokumente taip pat minima Airija, kodėl tokia institucija kaip teismas, netikrina duomenų? Man pasakoma, kad skolos išieškotojas privalėjo patikrinti duomenis. Kadangi vyras neatvyko į teismą, antstoliai čia kaip čia... Nežinojimas neatleidžia nuo mokesčių nemokėjimo, tą aš puikiai suprantu. Prasideda mano pažintis su UAB Mano būstas Kaunas. Skambinu vėl ir vėl ten, klausiu kaip galėjo taip atsitikti. Aš nemoku pusantrų metų, ir man niekas nepraneša, niekas neieško. Aš klausiu- kas mano namo administratorius, kokia jo paskirtis, koks jo darbo pobūdis? Klausiu kaimynų - niekas nežino. Siunčiu vėl dokumentus - mirties liudijimą, paveldėjimo liudijimą, paminiu savo advokatą. Pažada, kad su manim susisieks. Laukiu. Tiksliai nepamenu, kiek dienų praėjo, kol sulaukiau skambučio. Po skambučių antstoliui, teismui, Mano būstui Kaunas, stebuklingai greitai jau 2023 m. vasario 2 d. ateina pataisyti dokumentai iš antstolio kontoros adresuoti man. Beje, su manimi susisiekęs namo administratorius pažada padėti dėl skolos apmokėjimo, kaip jis sakė - ją išskaidysime dalimis. Pasakau, kad jau man anstoliai beldžia į duris.:)
Po visos šitos košės, aš negaliu patikėti 2023 m. vasario mėn.18 d. užsakomuoju straipsniu "Laikinojoje sostinėje" apie UAB Mano būstas Kaunas "Klientai įvertino pastangas būti geriausiems". Gerbiamas V. Jerošenka, gal išeikite iš savo kabineto, pereikite visus namus, kuriuos Jūsų įmonė administruoja, paklauskite žmonių, ar jie tikrai žino, kas jų namų administratorius? Gal nueikite į savo darbuotojų kabinetus, paklauskite, kur dingsta dokumentai, kaip Jūsų įmonė sugeba paduoti į teismą mirusį asmenį? Išsiųstus laiškus aš turiu savo elektroniniame pašte. Dar viskas nesibaigia, kas mėnesį rašau, skambinu, kad atsiųstų sąskaitas. Ar yra koks būdas atsisakyti jų paslaugų? Tuo labiau, kad turiu autonominį šildymą, atskirą įėjimą? Kas mėnesį priskaičiuojamos namo techninė priežiūra, karšto vandens ir šildymo sistemų priežiūra (pas mus autonominis šildymas) ką tai reiškia? Ar čia tik gero advokato reikia? Šitą atsiliepimą jau išsiunčiau į Lietuvos ryto redakciją. Jei niekas nesikeis, siųsiu į kitas redakcijas, TV. Namo administratorius nepasirodė dar. Deja.
Tai tarpininkai, kuriems visiskai nesvarbu atliktu darbu kokybe. Nesugeba net likviduoti kanalizacijos avarijos ir jos padariniu. Toki UABai gali egziztuoti tik musu klestincioje valstybeje.
UAB Mano būstas tikras siaubas! Kontaktuoti su namo administratoriumi, pasirodo, gyventojai neturi galimybės, nebent jis susimylės pats paskambinti. Norint susisiekti bendruoju telefonu, kuris beje, vienintelis yra skelbiamas, reikia gerokai paplušėti. Prisiskambinus, ne problemą sprendžiama, kuri neretai būnai visiškai bendro pobūdžio, bet gyventojas, pirmiausiai, primygtinai iškvočiamas iš kurio jis buto - tarp eilučių gali pajusti, kad jei nepatiksi, gal bus imamasi prieš tave kažkokių priemonių.
Apie šildymo sistemos nuorinimą, mielieji, net nesvajokite, nes, matote, bendrovės technikui reikia lipti į 5-ą aukštą, o jis to nenori. Be to, penktojo aukšto gyventojas, kurio bute vyksta nuorinimas, labai netvarkingas - taigi, ir dėl šios priežasties technikas ten eiti nenori. Jis visaip išsisukinėja, melagingai sakydamas, kad šis gyventojas jo neįsileidžia, kad, žinote gyventojai, nusiorinkite patys, kad šildymą reguliuoja moderni automatizuota įranga, kuri išjungia šilumos tiekimą, kai oro temp. yra 8 laips. (nors pagal normas turi būti, kai yra 12 laipsn.ir daugiau), liečia šaltą buto radiatorių ir akiplėšiškai įrodinėja, kad " jis, taigi, šyla, ko mane kviečiat" ? ir t.t. ir pan. Galiausiai, pareiškia, kad nuorinimas čia nieko nepakeis, nueina į rūsyje esantį šiluminį mazgą, kažką pareguliuoja ir pagaliau po pusę radiatoriaus kiekvienoje buto patalpoje "drungsta". Ne šyla, bet "drungsta", ir tik po pusę radiatoriaus, nes kitos jų pusės taip ir lieka šaltos ?. Ir viso šito buvo pasiekta per didžiausią įtampą, netgi "karą" po penkių intensyvios "atakos" parų.
Skambinant ir teiraujantis namo administratoriaus rekvizitų, jie slepiami. Netgi, teigiama, bendrovės vadovo vardo ir pavardės pasakyti šiukštu negali, nors visi žinome, kad ši i formacija nėra įslaptinta - ji vieša ?!!
Ir tai tik maža dalis viso to, ką tenka patirti su šia įstaiga. Kyla tik vienas klausimas, ar yra būdas, kaip atsikratyti tokių melagių, tinginių, neišmanėlių ir kt.epitetų dar būtų galima paminėti daug daug! Juk bendrovė perėme administravimą iš Namų priežiūros centrų, gyventojams šiame procese nedalyvaujant, deja! ?
Siaubingai dirba, ar nedirba. 2 mėnesius bandau per mano būstą sutvarkyti stogą . Jokio judėjimo . Rašau pastoviai, atsako bendrom frazėm. Darbas nevyksta! KUR TELEFONAI????????
Užregistravome pranešimą dėl vandens ir nuotekų vamzdynų keitimo bute, trečia savaitė kaip laukiam, kad atvažiuotų meistras apžiūrėti ir įvertinti. Aptarnavimas prasčiausio lygio...
Laba diena, prašau ar galite sutvarkyti laiptinės apšvietimą Bitininkų g. 43d-68, antrame aukšte? Automatinis šviestuvas taip sureguliuotas, kad neįsijungia žemesnio ūgio žmogui lipant laiptais. Pritemus neįmanoma atsirakint durų.
Pradėtas stogo ir fasadų remontas, neduoda jokių ataskaitų, nei samatų nerodo. Parašėme užklausimą, bet negauname atsakymo. Statybų bendrovė užsakė duris ir langus į laiptines, bet gamino kiti, nieko nerodos namo bendrasavininkams. Kyla įtarimas, jog kainos skaičiuojamos dvigubais standartais.
Tai vanduo sienom bėga, 2 dienas skambinti reikia, kol prisiprasai, kad atvaziuotu. Tai dabar 2 savaites nesyla gyvatukai penkiuose aukštuose vienos linijos. Nesugeba sutvarkyti! Vadybininkas nereaguoja. Mokesčius, žinoma, paskaiciuos kaip už gerą. Siaubas.
Statyba.lt slapukų surinkta informacija leidžia užtikrinti galimybę vartotojams naršyti patogiau, teikti patrauklius
pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie vartotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti svetainę, klientų aptarnavimą
bei UAB "Saulės Spektras" teikiamas paslaugas. Sutikdami, paspauskite mygtuką „Leisti slapukus“.
Šiuos slapukus naudojame savo lankytojams ir stengiamės pasiūlyti paprastą bei pažangią svetainę, kuri automatiškai
prisitaiko prie jų poreikių ir norų. Norėdami tai pasiekti naudojame techninius slapukus, kurie padeda rodyti Jums
mūsų svetainę, padeda užtikrinti jos funkcionalumą, sukurti vartotojo paskyrą, prisijungti ir kitaip apdoroti pagal
funkcionalumą. Šie techniniai slapukai yra būtini tinkamam mūsų svetainės funkcionavimui.
Šiuos slapukus naudojame prisiminti Jūsų pageidavimus ir padėti naudotis mūsų svetaine veiksmingai bei efektyviai.
Pavyzdžiui, šie slapukai prisimena Jūsų pageidaujamą kalbą, paieškas ir anksčiau peržiūrėtas paslaugas/prekes. Šiuos
slapukus galime naudoti ir Jūsų registracijos informacijai prisiminti, kad kaskart apsilankius mūsų svetainėje Jums
nereikėtų iš naujo įvesti prisijungimo duomenų. Šie funkciniai slapukai nėra būtini svetainei funkcionuoti, tačiau
prideda funkcionalumo ir pagerina Jūsų naudojimosi Bendrovės svetaine patirtį.
Šiuos slapukus naudojame įgyti įžvalgų apie tai, kaip mūsų lankytojai naudojasi Bendrovės svetaine. Tokiu būdu
galime optimizuoti ir pagerinti savo svetainę, suprasti reklamų ir komunikacijos efektyvumą bei užtikrinti, kad vis dar
esame įdomūs ir aktualūs. Galime rinkti duomenis apie Jūsų peržiūrėtus internetinius puslapius, iš kurių puslapių
atėjote, bei informaciją apie datą ir laiką. Tai taip pat reiškia, kad galime naudoti informaciją apie Jus ir tai, kaip
naudojate Bendrovėje svetainę, pavyzdžiui, apsilankymo dažnumą, paspaudimų skaičių tam tikrame puslapyje,
naudotus paieškos žodžius ir kt. Kaip mūsų reklaminių kampanijų dalį, galime panaudoti analitinius slapukus, kad
sužinotume, kaip vartotojai naršo mūsų svetainėje po to, kai jiems parodoma reklama internete. Tai gali apimti ir
reklamas trečiųjų šalių svetainėse.
Šiuos slapukus naudojame savo ir trečiųjų šalių slapukus, kad savo bei kitose svetainėse rodytume suasmenintą
reklamą. Tai vadinama „pakartotine rinkodara“, kuri pagrįsta naršymo veiksmais, pavyzdžiui, Jūsų ieškotomis,
peržiūrėtomis prekėmis/paslaugomis.
Šiuos slapukus naudojame, kurių klasifikavimą vykdome kartu su atskirų slapukų teikėjais.
Šie slapukai nenaudojami.
Kaip UAB "Saulės Spektras" (toliau – Bendrovė) naudoja slapukus?
Statyba.lt slapukų surinkta informacija leidžia užtikrinti galimybę vartotojams naršyti patogiau, teikti patrauklius
pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie vartotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti svetainę, klientų aptarnavimą
bei Bendrovės teikiamas paslaugas.
Kas yra slapukai?
Slapukas (angl. Cookie) – tai mažas tekstinis failas, kurį interneto svetainė įrašo į Jūsų kompiuterio arba mobilaus prietaiso naršyklę, kai Jūs apsilankote svetainėje. Sekantį kartą apsilankius svetainėje šis failas gali būti nuskaitytas, kad svetainė galėtų atpažinti Jūsų kompiuterį ar mobilųjį prietaisą.
Slapukų surinkta informacija leidžia mums užtikrinti Jūsų galimybę naršyti patogiau, teikti Jums patrauklius pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie svetainės naudotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti svetainę, klientų aptarnavimą ir Bendrovės teikiamas paslaugas.
Slapukai taip pat naudojami tam, kad būtų užregistruota, ar sutinkate, kad Bendrovės svetainėje būtų naudojami slapukai, kad šis klausimas nebūtų užduodamas kiekvieną kartą apsilankant svetainėje. Visus naudojamus slapukus ir jų aprašymus galite matyti slapukų išklotinėje.
Kokius slapukus naudoja Bendrovė?
Būtinieji
Šiuos slapukus naudojame savo lankytojams ir stengiamės pasiūlyti paprastą bei pažangią svetainę, kuri automatiškai
prisitaiko prie jų poreikių ir norų. Norėdami tai pasiekti naudojame techninius slapukus, kurie padeda rodyti Jums
mūsų svetainę, padeda užtikrinti jos funkcionalumą, sukurti vartotojo paskyrą, prisijungti ir kitaip apdoroti pagal
funkcionalumą. Šie techniniai slapukai yra būtini tinkamam mūsų svetainės funkcionavimui.
Funkciniai
Šiuos slapukus naudojame prisiminti Jūsų pageidavimus ir padėti naudotis mūsų svetaine veiksmingai bei efektyviai.
Pavyzdžiui, šie slapukai prisimena Jūsų pageidaujamą kalbą, paieškas ir anksčiau peržiūrėtas paslaugas/prekes. Šiuos
slapukus galime naudoti ir Jūsų registracijos informacijai prisiminti, kad kaskart apsilankius mūsų svetainėje Jums
nereikėtų iš naujo įvesti prisijungimo duomenų. Šie funkciniai slapukai nėra būtini svetainei funkcionuoti, tačiau
prideda funkcionalumo ir pagerina Jūsų naudojimosi Bendrovės svetaine patirtį.
Statistiniai
Šiuos slapukus naudojame įgyti įžvalgų apie tai, kaip mūsų lankytojai naudojasi Bendrovės svetaine. Tokiu būdu
galime optimizuoti ir pagerinti savo svetainę, suprasti reklamų ir komunikacijos efektyvumą bei užtikrinti, kad vis dar
esame įdomūs ir aktualūs. Galime rinkti duomenis apie Jūsų peržiūrėtus internetinius puslapius, iš kurių puslapių
atėjote, bei informaciją apie datą ir laiką. Tai taip pat reiškia, kad galime naudoti informaciją apie Jus ir tai, kaip
naudojate Bendrovėje svetainę, pavyzdžiui, apsilankymo dažnumą, paspaudimų skaičių tam tikrame puslapyje,
naudotus paieškos žodžius ir kt. Kaip mūsų reklaminių kampanijų dalį, galime panaudoti analitinius slapukus, kad
sužinotume, kaip vartotojai naršo mūsų svetainėje po to, kai jiems parodoma reklama internete. Tai gali apimti ir
reklamas trečiųjų šalių svetainėse.
Reklaminiai
Šiuos slapukus naudojame savo ir trečiųjų šalių slapukus, kad savo bei kitose svetainėse rodytume suasmenintą
reklamą. Tai vadinama „pakartotine rinkodara“, kuri pagrįsta naršymo veiksmais, pavyzdžiui, Jūsų ieškotomis,
peržiūrėtomis prekėmis/paslaugomis.
Neklasifikuoti slapukai
Šiuos slapukus naudojame, kurių klasifikavimą vykdome kartu su atskirų slapukų teikėjais.
Kas yra konversijų sekimas „Pixel“?
„Pixel“ žyma – tai yra vadinamas (angl. web beacons), (angl. clear GIFs) arba paslėptas programinis kodas. „Pixel“
žyma renka informaciją su trumpais programinio kodo fragmentais, kurie perkelia šią informaciją į mažą grafinį
vaizdą (paprastai nematomą) apie Jūsų veiksmus, kuriuos atliekate mūsų svetainėje. Surinkta informacija
persiunčiama į “Pixel” paslaugų tiekėjo serverį, priešingai nei slapukai įrašydami į Jūsų naršyklę. „Pixel“ gali rinkti
įvairią informacija apie Jūsų veiksmus mūsų svetainėje, mygtukų paspaudimus tam tikrose vietose, pildomų formų
laukų informaciją, IP adresą, informaciją apie naudojamą interneto naršyklę ir kt. „Pixel“ žyma taip pat atpažįsta tam
tikros rūšies informaciją Jūsų kompiuteryje, pvz., esamus slapukus ir juose užfiksuotą informaciją, tokiu būdų padeda
parinkti Jums reklamas, jas optimizuoti pagal surinktus duomenis, kurti tikslines auditorijas būsimoms reklamoms ir
pakartotinės rinkodaros pasiūlymus potencialiems klientams – žmonėms, kurie jau ėmėsi tam tikrų veiksmų mūsų
svetainėje.
Kaip Bendrovė naudoja konversijų sekimą „Pixel“?
„Pixel“ mes naudojame kaip analizės įrankį, leidžiantį įvertinti reklamos efektyvumą, suprasdamas veiksmus, kuriuos
atliekate mūsų svetainėje. Mums padeda stebėti reklamas, optimizuoti jas pagal surinktus duomenis, kurti tikslines
auditorijas būsimoms reklamoms ir pakartotinės rinkodaros pasiūlymus potencialiems klientams – žmonėms, kurie
jau ėmėsi tam tikrų veiksmų mūsų svetainėje. Visus naudojamus „Pixel“ ir jų aprašymus galite matyti slapukų ir
„Pixel“ išklotinėje.
Duomenys apie naudojamus slapukus ir „Pixel“
Mūsų svetainėje yra nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad
Bendrovė nėra atsakinga už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad
jei paspaudę nuorodą iš Bendrovės interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti
jų privatumo politika.
Kas turi prieigą prie Jūsų duomenų?
Prieigą prie statistinių duomenų apie Bendrovės svetainės lankytojus turi Bendrovės darbuotojai, dirbantys
Bendrovės rinkodaros ir IT padaliniuose, kurie yra atsakingi už šių duomenų analizę ir interneto svetainės
tobulinimą.
Prieigą prie techninių įrašų taip pat gali turėti Bendrovės partneriai, kurie teikia Bendrovės interneto svetainės
turinio valdymo įrankius.
Visus kitus mūsų partnerius ir jų privatumo politikas galite matyti slapukų įrankyje, skiltyje „Slapukų aprašas“:
Parodyti slapukų įrankį.
Kiek Bendrovė išsaugo Jūsų duomenis?
Bendrovės naudoja surinktus duomenis analizei iki trejų metų. Slapukai paprastai galioja trumpai, priklauso nuo
slapuko tipo (vieną dieną, savaitę ar mėnesį), bet kai kuriais atvejais gali galioti ir iki dvejų metų. Tikslius slapukų
galiojimo terminus galite matyti slapukų įrankyje, skiltyje „Slapukų aprašas“: Parodyti slapukų įrankį.
Jeigu esate davę sutikimą slapukams, savo sutikimą galite atšaukti paspaudę šią nuorodą, matysite, kad slapukų
sutikimas yra atšauktas, kai perkrausite svetainę iš naujo: ATŠAUKTI DUOTĄ SLAPUKŲ SUTIKIMĄ (Taip pat sutikimą
galite atšaukti atžymėję varneles ir patvirtindami savo pasirinkimą slapukų įrankyje)
Norėdami daugiau sužinoti apie slapukus ir kaip juos tvarkyti ar pašalinti, tiesiog apsilankykite
puslapyje www.allaboutcookies.org ir Jūsų naršyklės pagalbos puslapyje.
Kokias teises Jūs turite ir kaip galite jas įgyvendinti?
Jūs turite šias duomenų subjektų teises:
žinoti (būti informuotas) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems
duomenų gavėjams teikiami ir buvo teikti;
reikalauti ištaisyti tvarkomus savo asmens duomenis, jei duomenys netikslūs ir / ar nepilni;
reikalauti sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymą, jei tvarkomi
pertekliniai asmens duomenys, jei atšaukiate savo sutikimą ar yra tam kitas pakankamas pagrindas;
susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu gauti sus savimi susijusius asmens
duomenis, kuriuos Jūs pateikėte Bendrovei, ir persiųsti tuos duomenis kitam duomenų valdytojui, arba
reikalauti, kad Bendrovė tiesiogiai persiųstų šiuos asmens duomenis kitam duomenų valdytojui, kai tai
techniškai įmanoma (teisė į duomenų perkeliamumą).
Jeigu ketinate įgyvendinti savo teises, galite kreiptis į Bendrovę el. paštu info@saulesspektras.lt. Atkreipiame dėmesį, kad
įgyvendinant savo teises, Jūs privalote tinkamai patvirtinti savo asmens tapatybę. Todėl ketindamas siųsti prašymą
Bendrovei, privalote teisės aktų nustatyta tvarka elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti
Jus, patvirtinti savo asmens tapatybę.
Mes nevykdome tokio profiliavimo, kuris gali sukelti teisines pasekmes ar gali daryti didelį poveikį jums, tačiau
teikiant individualizuotus rinkodaros pasiūlymus, jūs galite būti priskirtas atitinkamai klientų kategorijai. Atsižvelgiant
į tai, jūs turite teisę reikalauti žmogaus įsikišimo, pareikšti savo požiūrį ir ginčyti sprendimą.
Jeigu esate davę sutikimą dėl Tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimo, turite teisę bet kada atšaukti šį sutikimą
susisiekę su mumis el. paštu info@saulesspektras.lt ar elektroniniame laiške paspaudęs nuorodą, kuri leidžia atsisakyti
tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimo.
Turėdami abejonių dėl asmens duomenų tvarkymo ar ketindami įgyvendinti savo teises, galite bet kada kreiptis el.
paštu info@saulesspektras.lt. Nors informacija teikiama nemokamai, tačiau jeigu jūsų siunčiami prašymai yra akivaizdžiai
nepagrįsti arba neproporcingi, visų pirma dėl jų pasikartojančio turinio, turime teisę imti pagrįstą mokestį,
atsižvelgdami į informacijos teikimo arba pranešimų ar veiksmų, kurių prašoma, administracines išlaidas, arba
atsisakyti imtis veiksmų pagal tokį prašymą.
Jeigu manote, kad mes netinkamai tvarkome jūsų duomenis ar neįgyvendiname jūsų teisių, galite pateikti skundą
Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (ada@ada.lt), tačiau atminkite, kad mes visada pasirengę visus
nesklandumus išsiaiškinti kartu su Jumis.